Lazada MY

Tuesday 9 August 2011

Promosi AirAsia!!!!!!!!Cepat sebelum kehabisan.

Bandung..here we come.
Kita kembali lagi. Kali ni nak citer pasal trip pulak. Korang tau tak AirAsia ada buat promotion tempoh hari. Sekarang ni tgh hot promotion yang dibuat oleh Syarikat Penerbangan Tambang Murah paling popular negara ni.. Iyela dah dier je yang ada pun.. hehe.  Promosi ini berakhir pada 14 Ogos 2011 dan trip yang ditempah adalah untuk tempoh percutian dari 3 Jan hingga 28 Feb 2012. Seronok bukan?..
Promosi yang tak boleh miss
Confirmation
Penulis bukannyer ape..dulu time diorang buat promosi selalu tak dapat harga murah yang ditawarkan. Asyik abis je. Macam goreng pisang panas yang teramat sedap sehingga menjilat jari. Katanya. Kalau korang semua masih berkesempatan, cepat2 pergi website AirAsia. Sini.
Percutian ke Bandung ni adalah hadiah untuk isteri dan anak. Kadang2 kene jugak spend masa yang berkualiti dengan diorang. Yerla, sorang sibuk dengan pesakit di hospital dan sorang kerap g outstation. So, trip ke Bandung ni penulis hadiahkan untuk isteri.  Macammanala riaksi isteri bila dapat tau tiket telah dibeli@tempah nanti ye? Hehe..Surprise.
RM 701.
p/s: Dekat RM 700+ jugak abis ni. Berbaloi sebab pergi bertiga. Murah. J

2 comments:

  1. best nye melancong...

    SALAM KENAL..DONE FOLLOW U..FOLLOW BACK YE :) ^^

    ReplyDelete
  2. Itula.. nak g melancong boleh jgn melencong suda..hehe

    ReplyDelete

Disember 2017

Sekejap masa berlalu. Sedar xsedar dah masuk bulan Disember. Penghujung tahun 2017. Ntah apa yg kita target tahun ni dah tercapai ke belum...